VEELGESTELDE VRAGEN

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

We doen er bij ZEB alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel dan even naar onze klantenservice (02/568.11.85).

Is bestellen op ZEB.be veilig?

Ja. Shoppen op ZEB.be is 100% veilig!

Kan ik mijn pakje afhalen in een ZEB store?

Dat kan zeker! Alle ZEB stores doen ook dienst als afhaalpunt.

Hoe lang duurt het alvorens ik mijn bestelling geleverd krijg?

Bestel je vóór 20u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak al de volgende werkdag geleverd.* De geschatte leverdatum vind je ook altijd tijdens het betalen in je online winkelwagen of in je orderbevestigingsmail.

Hoe krijg ik mijn retour terugbetaald?

Meld je retour altijd aan via zeb.returnless.com. Retourneer je jouw online bestelling via een ZEB store? Dan initiëren we meteen de terugbetaling, die je zal ontvangen via de originele betaalwijze. Kies je voor retour via bpost? Dan ontvang je het aankoopbedrag via de originele betaalwijze terug, binnen 5 werkdagen nadat we je retourzending ontvangen.

Wat zijn de retourvoorwaarden voor artikelen die ik terugzend?

Meld je retour altijd aan via zeb.returnless.com. Stuur retourartikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug via bpost of in een ZEB store. Retourartikelen zijn altijd ongedragen, onberispelijk schoon en hebben hun originele labels. Stop ze bij voorkeur in de originele verpakking.

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

Als je voor 20u een bestelling plaatst, wordt deze meestal de volgende dag bezorgd. Sommige artikelen hebben een iets langere levertermijn. De verwachtte levertermijn kan je steeds nakijken in je winkelmandje of in je orderbevestigingsmail.