Mijn winkelwagen
KLANTENSERVICE
Heb je een artikel op de webshop gezien dat je graag in de winkel wil reserveren? Dat kan! Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag meteen verder via de Customer Service chat.
Een cadeaubon van ZEB is onbeperkt geldig en besteedbaar in al onze winkels en op ZEB.be. Via de webshop geef je de barcode in bij de stap met betaalopties
Jazeker, als je jouw artikel ongedragen en ongeschonden retourneert binnen de vastgelegde termijn van 30 dagen, kan je het artikel ruilen voor een andere maat tegen de kortingsprijs waarvoor je het artikel oorspronkelijk kocht.
Sorry daarvoor, dat hoort niet te gebeuren! We zetten het graag voor je recht.
Sorry daarvoor, dat hoort niet te gebeuren! We zetten het graag voor je recht. Neem contact op met onze klantenservice voor een oplossing. We kijken na wat er fout gelopen is en zorgen ervoor dat het ontbrekende artikel zo snel mogelijk naar je toe komt.
Een verkeerd artikel ontvangen? Dat lossen we graag meteen voor je op! Neem aub even contact met ons op zodat we het in orde kunnen brengen. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Als je voor 20u een bestelling plaatst, wordt deze meestal de volgende dag bezorgd. Sommige artikelen hebben een iets langere levertermijn. De verwachtte levertermijn kan je steeds nakijken in je winkelmandje of in je orderbevestigingsmail.
Heb je per e-mail al Track&Trace-gegevens van ons ontvangen (via onze bezorgpartner Bpost)? Gebruik deze gegevens om te achterhalen waar jouw pakket zich bevindt. Het zou kunnen dat het pakket bij een postpunt is geleverd.