Heb je per e-mail al Track&Trace-gegevens van ons ontvangen (via onze bezorgpartner Bpost)? Gebruik deze gegevens om te achterhalen waar jouw pakket zich bevindt. Het zou kunnen dat het pakket bij een postpunt is geleverd.
Mogelijk heb je bij Bpost jouw voorkeuren voor alle leveringen aangepast bij een vorige bestelling die via hen geleverd werd. In dat geval is het pakje waarschijnlijk op de plaats geleverd die je voorheen als jouw voorkeur hebt ingesteld, omdat je niet thuis was op het moment dat de postbode langs kwam.
Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan helpen wij jou meteen verder.
Als je voor 20u een bestelling plaatst, wordt deze meestal de volgende dag bezorgd. Sommige artikelen hebben een iets langere levertermijn. De verwachtte levertermijn kan je steeds nakijken in je winkelmandje of in je orderbevestigingsmail.
Zodra de bestelling verzonden is, ontvang je een mail met tracking zodat je het pakket kan volgen. Als je niet thuis bent, zal Bpost het pakket naar een postpunt brengen, tenzij jij andere voorkeuren hebt ingegeven voordat je bestelling aangeboden werd. Het pakket wacht daar twee weken op jou en wordt daarna teruggestuurd.
Een verkeerd artikel ontvangen? Dat lossen we graag meteen voor je op!
Neem aub even contact met ons op zodat we het in orde kunnen brengen. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Sorry daarvoor, dat hoort niet te gebeuren! We zetten het graag voor je recht.
Neem contact op met onze klantenservice voor een oplossing. We kijken na wat er fout gelopen is en zorgen ervoor dat het ontbrekende artikel zo snel mogelijk naar je toe komt.
Sorry daarvoor, dat hoort niet te gebeuren! We zetten het graag voor je recht.
We kunnen je het snelst helpen in één van onze winkels. Kom gerust langs met het artikel, dan bekijken we het probleem ter plekke en zoeken we samen met jou een gepaste oplossing. Dat kan een omruiling of een terugbetaling van het artikel zijn.
Als onze ZEB stores niet vlot bereikbaar voor je zijn, neem dan contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Jazeker, als je jouw artikel ongedragen en ongeschonden retourneert binnen de vastgelegde termijn van 30 dagen, kan je het artikel ruilen voor een andere maat tegen de kortingsprijs waarvoor je het artikel oorspronkelijk kocht.
Die omruiling gaat het vlotst in één van onze winkels, ook voor online bestellingen. Daar kan het juiste artikel voor je gereserveerd of opnieuw besteld worden aan de kortingsprijs. Als je liever niet naar één van onze winkels gaat, kun je het artikel kosteloos retourneren met het retourformulier. Zodra wij het pakket hebben ontvangen in ons magazijn storten wij het aankoopbedrag terug. Je kunt daarna zelf de juiste maat bestellen en ons contacteren om het prijsverschil te verrekenen. Neem hiervoor gerust contact op met onze Klantenservice.
Een cadeaubon van ZEB is onbeperkt geldig en besteedbaar in al onze winkels en op ZEB.be. Via de webshop geef je de barcode in bij de stap met betaalopties. In de winkel toon je jouw bon zodat onze collega’s hem kunnen inscannen. Het bedrag van de cadeaubon wordt in beide gevallen meteen van je totaalbedrag afgetrokken.
De ZEB Giftcard hoeft niet in één keer te worden besteed. Je ontvangt zowel via de webshop als in onze winkels een nieuwe bon met het restbedrag zodat je dat later nog kan uitgeven. Een cadeaubon van ZEB is cumuleerbaar met andere acties en promoties.
Het is niet mogelijk om de ZEB Giftcard in te wisselen voor geld.
Heb je een andere vraag over je Giftcard? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Heb je een artikel op de webshop gezien dat je graag in de winkel wil reserveren? Dat kan! Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag meteen verder via de Customer Service chat.
Zijn we niet beschikbaar via chat? Stuur ons de link naar de productpagina of de referentie van het artikel per mail en dan kijken wij graag voor je na of het artikel nog beschikbaar is in een winkel in jouw buurt. We beantwoorden jouw bericht zo snel mogelijk.
We kunnen een artikel vrijblijvend drie dagen voor jou reserveren. Artikelen met korting kunnen we jammer genoeg niet reserveren.