SOLDEN TOT -70%

SOLDEN TOT -70%

Free shipping & retour

Free shipping & retour

Veelgestelde vragen - Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen

Als je voor 20u een bestelling plaatst, wordt deze meestal de volgende dag bezorgd. Sommige artikelen hebben een iets langere levertermijn. De verwachtte levertermijn kan je steeds nakijken in je winkelmandje of in je orderbevestigingsmail.

Zodra de bestelling verzonden is, ontvang je een mail met tracking zodat je het pakket kan volgen. Als je niet thuis bent, zal Bpost het pakket naar een postpunt brengen, tenzij jij andere voorkeuren hebt ingegeven voordat je bestelling aangeboden werd. Het pakket wacht daar twee weken op jou en wordt daarna teruggestuurd.

Meld je retour altijd aan via het ZEB retourportaal.


Retour in een winkel

Je kan jouw online bestellingen in al onze ZEB stores retourneren. We initiëren je terugbetaling meteen in de winkel. Je krijgt het aankoopbedrag altijd terug via dezelfde weg als de originele betaling.

Retour via bpost

Stuur je jouw bestelling per post aan ons terug? Dan ontvang je het aankoopbedrag terug binnen 5 werkdagen nadat we je retourzending ontvangen. Je krijgt de terugbetaling altijd via dezelfde weg als de originele betaling.


Heb je jouw winkelaankoop deels met een ZEB gift card of een andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kun je verzilveren bij een volgende aankoop, online of in een winkel.

Kreeg je na 14 dagen jouw geld nog niet terug? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld jouw ordernummer en hou de bevestiging van de terugzending bij de hand zodat we je snel kunnen verder helpen.

Meld je retour altijd aan via het ZEB retourportaal.


Gelieve ook steeds de volgende retourvoorwaarden te respecteren:

  • Stuur retourartikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug via Bpost of in een ZEB store;
  • Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon;
  • Retourartikelen hebben steeds hun originele labels;
  • Stop retourartikelen bij voorkeur in de originele verpakking.
  • Geen retour mogelijk voor mondmaskers, ondergoed, cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...) en Panini-artikelen.

Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.

Je hebt zorgvuldig gekozen, gewikt en gewogen, besteld en betaald. Uiteraard wil je dan jouw nieuwe outfit zo snel mogelijk in handen krijgen. Wij zijn zelf ook lekker ongeduldig :) We sturen elke bestelling zo snel mogelijk de deur uit.

Bestel je vóór 20u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak al de volgende werkdag geleverd*. De geschatte leverdatum vind je ook altijd tijdens het betalen in je online winkelwagen of in je orderbevestigingsmail.

*LET OP: de geschatte levertermijn geldt enkel binnen België. Tel voor leveringen buiten België 2 tot 5 werkdagen extra.

Dat kan zeker!

Alle ZEB stores doen ook dienst als afhaalpunt. Dat zijn tientallen afhaalpunten over heel België waar je ook meteen kan passen! Ook voor retour en omruilen kan je in de ZEB stores terecht. Meld je retour altijd aan via zeb.returnless.com.

Klik hier voor de adressen en openingsuren van alle ZEB stores. Zoek via je postcode de dichtstbijzijnde winkel en plan je route online.

Ja. Shoppen op ZEB.be is 100% veilig!

We zijn dan ook trotse houder van het BeCommerce label, dat enkel wordt toegekend aan de beste, op en top betrouwbare webwinkels.

Je kan kiezen uit verschillende betaalmiddelen, allemaal optimaal beveiligd door ZEB én door onze betaalpartner.

We doen er bij ZEB alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.

We kijken uiteraard wel graag voor je na of een wijziging nog mogelijk is. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via chat, telefoon, sociale media of email. Ook als je bestelling al verwerkt werd, zorgen we graag voor een oplossing. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice. We bekijken meteen in welk stadium je bestelling zit en hoe we jou het snelst kunnen verder helpen. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Laat ons ook gerust weten waarom je van je aankoop af wil zien. We vernemen graag wat er leeft bij onze klanten om onze service dag na dag nog te verbeteren.

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons
Back to top