SOLDEN TOT -70%

SOLDEN TOT -70%

Free shipping & retour

Free shipping & retour

Veelgestelde vragen - Algemeen

Algemeen

Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan je bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van je bestelling bestaande reglementering. Uitzondering: cosmetica (parfum, nagellak, lippenstift ...)  en Panini-artikelen komen niet in aanmerking voor retour of omruiling.

Bovendien hanteren wij wat betreft het leveren van goederen de wettelijke minimumgarantietermijn van twee jaar indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen.

Voor zover dit mogelijk en redelijk is, heb je de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heb je het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopsovereenkomst te eisen.

Wij vragen je om ons eventuele gebreken of defecten te melden binnen de 2 maanden van de vaststelling ervan. Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de levering wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal je zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.

Ja hoor. You’ve got the power!

De info van je e-shop account kan je op ieder moment zelf wijzigen op ZEB.be.

Klik op 'Inloggen' bovenaan. Eens in jouw ZEB account kan je alle info aanpassen en adressen wijzigen of toevoegen.

Andere wijzigingen, zoals een adreswijziging, of ander telefoonnummer geef je best door via vragen@zeb.be. Deze info passen wij met plezier voor je aan.

Neen.

Bij ZEB vind je trendy mode voor jong en iets minder jong, maar geen kinderkleding.

Heb je ideeën, suggesties of een klacht, dan kan je in eerste instantie terecht bij onze klantendienst. Je kan ons bereiken via de Customer Service Chat, per e-mail via customerservice@zeb.be of via het online contactformulier. We beantwoorden je bericht persoonlijk en zo snel mogelijk. We zoeken samen naar een gepaste oplossing en brengen je zo nodig rechtstreeks in contact met de juiste contactpersoon.

Als drager van de kwaliteitslabels BeCommerce en Safeshops informeren we je bovendien met plezier over de BeCommerce procedure bij vragen & klachten en het Safeshops klachtenformulier, via info@SafeShops.be of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren.

Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst (COD) van de Federale Overheid bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. Je kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link http://www.consumentenombudsdienst.be/nl.

Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr.

Need somebody? Not just anybody?
Ons e-shop team staat voor je klaar!

Je kan ons bereiken ...
- 24/7 via het contactformulier;
- 24/7 per e-mail via ‘customerservice@zeb.be
- via de Customer Service Chat op ZEB.be van maandag tot vrijdag 9u tot 19u en op zaterdag van 10.30u tot 18.30u.

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons
Back to top