ZEB onderschrijft de regels van BeCom, hét Belgische keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet. Daardoor bent u als consument zeker dat u op ZEB.be veilig online kan bestellen, met duidelijke garanties, heldere voorwaarden en transparante communicatie.
Bedrijven die het BeCom kwaliteitslabel dragen, voldoen aan alle regels van de Belgische wetgeving én hanteren daarnaast ook de nog strengere gedragscode van BeCom. Kortom, je hebt als consument geen enkele reden meer om te twijfelen aan online aankopen op ZEB.be.
Registreren is niet verplicht, maar heeft wel een aantal voordelen.
Met een ZEB account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld en zie je een handig overzicht van al je online bestellingen. Bovendien kunnen we je punten enkel toekennen, als je ingelogd bent. Niks dan voordelen dus!
Wil je dat liever niet, dan kan je ook als gast bestellen.
Het is helaas niet mogelijk om je puntensaldo’s weer te geven via je online account.
Wist je dat je op elk kassaticket een overzicht van de gespaarde fashionpoints voor die aankoop kan terugvinden? We communiceren ook enkele keren per seizoen over je saldo zodat je op de hoogte blijft.
Als je een vraag over jouw fashionpoints of jeanssaldo hebt, geef ons dan gerust een seintje. We kijken het graag voor je na. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Het is helaas niet mogelijk om de aankoophistoriek van je offline aankopen in te kijken via je online account.
Als je een vraag over jouw winkelaankopen hebt, geef ons dan gerust een seintje. We kijken het graag voor je na. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Ja, dat kan zeker!
Je spaart bij elke aankoop online (op ZEB.be)* en offline (in alle ZEB stores) VIP points. Daarmee word je elk seizoen ingedeeld als Silver, Gold of Diamond member en kan je profiteren van tal van voordelen!
*Je moet wel ingelogd zijn op je ZEB account voor online aankopen, zodat we de punten ook daadwerkelijk aan jou kunnen toekennen.
Ja hoor. You’ve got the power!
De info van je e-shop account kan je op ieder moment zelf wijzigen op ZEB.be.
Klik op 'Inloggen' bovenaan. Eens in jouw ZEB account kan je alle info aanpassen en adressen wijzigen of toevoegen.
Andere wijzigingen, zoals een adreswijziging, of ander telefoonnummer geef je best door via ‘customerservice@zeb.be. Deze info passen wij met plezier voor je aan.