ACCOUNT

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Ja hoor. You’ve got the power! De info van je e-shop account kan je op ieder moment zelf wijzigen op ZEB.be.

Kan ik in de e-shop profiteren van een klantenkaart?

Ja, dat kan zeker! Je spaart bij elke aankoop online (op ZEB.be)* en offline (in alle ZEB stores) VIP points

Kan ik mijn offline aankopen raadplegen via mijn online account op ZEB.be?

Het is helaas niet mogelijk om de aankoophistoriek van je offline aankopen in te kijken via je online account.

Kan ik mijn jeanssaldo of fashionpoints nakijken via mijn online account op ZEB.be?

Het is helaas niet mogelijk om je puntensaldo’s weer te geven via je online account.

Moet ik me registreren om te kunnen bestellen?

Registreren is niet verplicht, maar heeft wel een aantal voordelen.

ZEB draagt het Becom label. Wat houdt dat in?

ZEB onderschrijft de regels van BeCom, hét Belgische keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet. Daardoor bent u als consument zeker dat u op ZEB.be veilig online kan bestellen, met duidelijke garanties, heldere voorwaarden en transparante communicatie.