Waarover heb je een vraag?

 

Bestellen.jpg
BESTELLEN
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestiging in je mailbox. Die e-mail bevat o.a. de details van je aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres enz.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
We doen er bij ZEB alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel dan even naar onze klantenservice (02/568.11.85).
Waarom een minimale bestelwaarde in de e-shop?
Omwille van ecologische redenen versturen we geen pakketten van minder dan 19,95 euro. Meer uitleg in ons persbericht
Zijn er bijkomende kosten als ik een bestelling plaats?
Nee, er zijn geen bijkomende kosten. Alle leveringen in België, Nederland, Frankrijk én Luxemburg zijn gratis, zowel via Bpost als bij levering in een ZEB store naar keuze.
Zijn alle producten in de e-shop op voorraad?
Ja. Alle producten die je terugvindt in onze e-shop zijn op voorraad en staan te popelen om verzonden te worden!*
Is bestellen op ZEB.be veilig?
Ja. Shoppen op ZEB.be is 100% veilig!
Hoe garanderen wij veilig betalen op ZEB.be?
De betaalpartner van ZEB, Adyen, is houder van het PCI DSS-certificaat. Dit houdt in dat uw kredietkaartgegevens bij elke online aankoop via de ZEB e-shop optimaal beschermd worden.
Alles bekijken
Betalen.jpg
BETALEN
Hoe kan ik betalen in de e-shop?
Je kan je bestelling in de e-shop op verschillende manieren betalen
De betaling mislukt. Wat kan ik doen?
Wij adviseren je om een tweede betaalpoging te ondernemen. Mogelijks zijn er verkeerde gegevens ingevuld of is er een éénmalige storing.
Waar geef ik mijn ZEB Giftcard of een andere waardebon in?
Kortingscodes, Cadeaubonnen, Loyalty vouchers, News vouchers, verjaardagskaarten en andere waardebonnen geef je in bij de stap met betaalopties.
Kan ik cadeaucheques van Sodexo of Monizze gebruiken bij ZEB?
Ja, dat kan! Je kan de elektronische cadeaucheques van Sodexo en Monizze als betaalmiddel gebruiken in de ZEB stores. De papieren versies worden niet aanvaard bij ZEB.
Kan ik mijn bestelling plaatsten en deze achteraf betalen?
Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen en de betaling achteraf te volbrengen. Alle bestellingen dienen steeds vooraf verrekend te worden via de beschikbare betaalmethoden. Een overzicht daarvan vind je hier.
Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?
Ben je ondernemer en ontvang je graag een factuur met je bedrijfsgegevens? Dat brengen wij graag voor jou in orde. Hiervoor stuur je het best een mail naar onze Klantenservice. Vergeet zeker niet het BTW-nummer, de adresgegevens en bedrijfsnaam door te geven.
Kan ik mijn geplaatste en betaalde orders digitaal bekijken?
Via jouw online ZEB-account kun je al jouw orders gemakkelijk digitaal bekijken. Dat doe je door via ‘Mijn account’ naar ‘Overzicht orders’ te navigeren. Je hoeft jouw papieren orderoverzicht dus niet te bewaren om ze achteraf te bekijken!
Waarom werkt mijn ZEB giftcard of kortingscode niet?
Wij helpen je graag met het nakijken van het probleem! Hierbij een checklist met enkele mogelijke problemen:
Heb ik recht op een korting als student?
Ja, elke student tussen de 17 en 26 jaar met een geldige studentenkaart geniet van 10% korting.
Alles bekijken
BezorgenAfhalen.jpg
BEZORGEN & AFHALEN
Wat zijn de leveringsmogelijkheden?
We leveren jouw pakje altijd gratis in België, Nederland*, Frankrijk* en Luxemburg*.
Kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?
Ja, dat kan. We houden je via e-mail op de hoogte van elke stap. Van bevestiging van de bestelling tot je jouw pakje in handen hebt.
Kan ik mijn pakje afhalen in een ZEB store?
Dat kan zeker! Alle ZEB stores doen ook dienst als afhaalpunt.
Wanneer kan ik mijn pakje afhalen in de winkel?
We geven je per e-mail een seintje als je bestelling is aangekomen in de ZEB store van jouw keuze. De verwachte levertermijn vind je in de details van je bestelling in de orderbevestigingsmail.
Hoe lang duurt het alvorens ik mijn bestelling geleverd krijg?
Bestel je vóór 20u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak al de volgende werkdag geleverd.* De geschatte leverdatum vind je ook altijd tijdens het betalen in je online winkelwagen of in je orderbevestigingsmail.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, we leveren je bestelling gratis op elk postadres in Nederland, Luxemburg en Frankrijk. Retour vanuit het buitenland is echter niet kosteloos.
Ik heb mijn bestelling niet gekregen. Is er iets fout gegaan?
Bestel je vóór 20u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak de volgende werkdag al geleverd. De verwachte levertermijn staat ook steeds in je orderbevestiging vermeld bij de details van je bestelling.
Wat als er niemand thuis is om mijn bestelling in ontvangst te nemen?
Geen probleem! Bpost levert jouw bestelling in het dichtstbijzijnde postpunt. De postbode laat een briefje in je brievenbus achter om te laten weten waar je terecht kan.
Ik ben mijn bestelling vergeten af te halen in de winkel of in een postpunt. Wat nu?
Onze ZEB stores bewaren een order van de e-shop minstens 14 dagen. We sturen je regelmatig een reminder. Als jouw pakje in een postpunt van Bpost geleverd werd, wacht het daar 14 dagen op jou. Als je binnen die termijn niet bent langs geweest om het op te halen, wordt het naar ons teruggestuurd.
Is mijn pakje verzekerd tegen verlies of beschadiging?
We verpakken en verzenden onze artikelen altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot een minimum herleid.
Alles bekijken
RetourOmruilen.jpg
RETOUR & OMRUILEN
Hoe krijg ik mijn retour terugbetaald?
Je krijgt het aankoopbedrag van jouw online bestelling terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.
Hebben jullie de artikelen die ik heb teruggezonden goed ontvangen?
Zodra we jouw teruggezonden artikelen ontvangen hebben, brengen we je daarvan per e-mail op de hoogte.
Mag ik soldenartikelen ook gratis retour sturen?
Ja hoor, ook soldenartikelen mag je bij ZEB probleemloos retourneren. Zolang je de retourvoorwaarden respecteert, zorgen we er voor!
Wat zijn de retourvoorwaarden voor artikelen die ik terugzend?
Stuur retourartikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug via Bpost of in een ZEB store. Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon. Retourartikelen hebben steeds hun originele labels. Stop retourartikelen bij voorkeur in de originele verpakking.
Naar welk adres stuur ik mijn pakje retour?
Stuur je een pakje retour vanuit België? Gebruik dan het retourlabel uit je pakje voor een gratis terugzending.
Kan ik een bewijsje krijgen bij afgifte van mijn retour?
Ja hoor, uiteraard.
Kan ik een artikel omruilen?
Was het wel liefde op het eerste gezicht, maar helaas niet jouw maatje? Geen probleem. Stuur het artikel retour en we betalen je het artikel terug. Plaats zelf een nieuwe bestelling met de juiste maat of kleur.
Kan ik een artikel terugsturen?
Zijn één of meerdere artikelen uit jouw bestelling niet jouw cup of tea? Geen probleem. Stuur het artikel retour en we betalen je het artikel terug.
Mag ik artikelen die ik gekocht heb met een cadeaubon ook retourneren?
Ja. Ook artikelen die je gekocht hebt met een cadeaubon kan je zonder problemen retourneren. Dat kan volgens identiek dezelfde procedure als elke andere aankoop. Je ontvangt een terugbetaling in de vorm van een nieuwe cadeaubon.
Is retourneren altijd gratis?
Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen in al onze ZEB stores of via bpost.
Alles bekijken
Account.jpg
ACCOUNT
Kan ik mijn gegevens wijzigen?
Ja hoor. You’ve got the power! De info van je e-shop account kan je op ieder moment zelf wijzigen op ZEB.be.
Kan ik in de e-shop profiteren van een klantenkaart?
Ja, dat kan zeker! Je spaart bij elke aankoop online (op ZEB.be)* en offline (in alle ZEB stores) VIP points
Kan ik mijn offline aankopen raadplegen via mijn online account op ZEB.be?
Het is helaas niet mogelijk om de aankoophistoriek van je offline aankopen in te kijken via je online account.
Kan ik mijn jeanssaldo of fashionpoints nakijken via mijn online account op ZEB.be?
Het is helaas niet mogelijk om je puntensaldo’s weer te geven via je online account.
Moet ik me registreren om te kunnen bestellen?
Registreren is niet verplicht, maar heeft wel een aantal voordelen.
ZEB draagt het BeCommerce label. Wat houdt dat in?
ZEB onderschrijft de regels van BeCommerce, hét Belgische keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet. Daardoor bent u als consument zeker dat u op ZEB.be veilig online kan bestellen, met duidelijke garanties, heldere voorwaarden en transparante communicatie.
Alles bekijken
Algemeen.jpg
ALGEMEEN
Verkoopt ZEB ook kidskledij?
Neen, ZEB verkoopt geen kinderkleding.
Ik heb een suggestie of klacht. Wat nu?
Een idee? Een suggestie? Een klacht? Een positieve noot over één van onze medewerkers? Alle feedback is welkom! Je kan ons bereiken via 02/568.11.85, via de Customer Service Chat, per e-mail via vragen@zeb.be of via het online contactformulier.
I need help! Hoe kan ik jullie bereiken?
Need somebody? Not just anybody? Ons e-shop team staat voor je klaar!
Kan ik mijn gegevens wijzigen?
Ja hoor. You’ve got the power! De info van je e-shop account kan je op ieder moment zelf wijzigen op ZEB.be
Conformiteit & garantie
Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan je bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product.
Alles bekijken
Klantenservice.jpg
KLANTENSERVICE
Is een artikel op voorraad en kan ik het reserveren?
Heb je een artikel op de webshop gezien dat je graag in de winkel wil reserveren? Dat kan! Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag meteen verder via de Customer Service chat.
Hoe lang is de ZEB Giftcard geldig en waar kan ik deze besteden?
Een cadeaubon van ZEB is onbeperkt geldig en besteedbaar in al onze winkels en op ZEB.be. Via de webshop geef je de barcode in bij de stap met betaalopties
Ik heb iets gekocht met korting, maar de maat is verkeerd. Kan ik alsnog korting krijgen?
Jazeker, als je jouw artikel ongedragen en ongeschonden retourneert binnen de vastgelegde termijn van 30 dagen, kan je het artikel ruilen voor een andere maat tegen de kortingsprijs waarvoor je het artikel oorspronkelijk kocht.
Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?
Je kunt jouw online bestellingen in al onze ZEB Stores of een Bpost afhaalpunt retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na het terugzenden van je pakje.
Mijn bestelde artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?
Sorry daarvoor, dat hoort niet te gebeuren! We zetten het graag voor je recht.
Mijn bestelling was onvolledig. Wat nu?
Sorry daarvoor, dat hoort niet te gebeuren! We zetten het graag voor je recht. Neem contact op met onze klantenservice voor een oplossing. We kijken na wat er fout gelopen is en zorgen ervoor dat het ontbrekende artikel zo snel mogelijk naar je toe komt.
Ik heb andere producten ontvangen dan ik besteld heb. Wat nu?
Een verkeerd artikel ontvangen? Dat lossen we graag meteen voor je op! Neem aub even contact met ons op zodat we het in orde kunnen brengen. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
Als je voor 20u een bestelling plaatst, wordt deze meestal de volgende dag bezorgd. Sommige artikelen hebben een iets langere levertermijn. De verwachtte levertermijn kan je steeds nakijken in je winkelmandje of in je orderbevestigingsmail.
Mijn pakket is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Waar is mijn pakket bezorgd?
Heb je per e-mail al Track&Trace-gegevens van ons ontvangen (via onze bezorgpartner Bpost)? Gebruik deze gegevens om te achterhalen waar jouw pakket zich bevindt. Het zou kunnen dat het pakket bij een postpunt is geleverd.
Alles bekijken
VeelgesteldeVragen.jpg
VEELGESTELDE VRAGEN
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
We doen er bij ZEB alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel dan even naar onze klantenservice (02/568.11.85).
Is bestellen op ZEB.be veilig?
Ja. Shoppen op ZEB.be is 100% veilig!
Kan ik mijn pakje afhalen in een ZEB store?
Dat kan zeker! Alle ZEB stores doen ook dienst als afhaalpunt.
Hoe lang duurt het alvorens ik mijn bestelling geleverd krijg?
Bestel je vóór 20u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak al de volgende werkdag geleverd.* De geschatte leverdatum vind je ook altijd tijdens het betalen in je online winkelwagen of in je orderbevestigingsmail.
Hoe krijg ik mijn retour terugbetaald?
Je krijgt het aankoopbedrag van jouw online bestelling terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.
Wat zijn de retourvoorwaarden voor artikelen die ik terugzend?
Stuur retourartikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug via Bpost of in een ZEB store. Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon. Retourartikelen hebben steeds hun originele labels. Stop retourartikelen bij voorkeur in de originele verpakking.
Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
Als je voor 20u een bestelling plaatst, wordt deze meestal de volgende dag bezorgd. Sommige artikelen hebben een iets langere levertermijn. De verwachtte levertermijn kan je steeds nakijken in je winkelmandje of in je orderbevestigingsmail.
Alles bekijken