Mijn winkelwagen

Account

Veelgestelde vragen

RETOUR

Wat zijn de retourvoorwaarden voor artikelen die ik terugzend?

Gelieve steeds de volgende retourvoorwaarden te respecteren:

  • Stuur retourartikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug via Bpost of in een ZEB store;
  • Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon;
  • Retourartikelen hebben steeds hun originele labels;
  • Stop retourartikelen altijd in de originele verpakking.

Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.

Hoe krijg ik mijn retour terugbetaald?

Als je ons een artikel terugzendt en de retourvoorwaarden respecteerde, zorgen we met plezier voor een vlotte terugbetaling.

Je retourneerde... IN EEN ZEB STORE VIA BPOST
Je ontvangt automatisch een terugbetaling via dezelfde weg als de originele betaling.

Naar welk adres stuur ik mijn pakje retour?

Voor retour uit het buitenland: het retouradres is "ZEB.be retour / Korte Mate 9 / BE 9042 DESTELDONK".

Stuur je een pakje retour vanuit België? Gebruik dan het retourlabel uit je pakje voor een gratis terugzending.

Kan ik een artikel omruilen?

Was het wel liefde op het eerste gezicht, maar helaas niet jouw maatje? Geen probleem. Stuur het artikel retour en we betalen je het artikel terug. Plaats zelf een nieuwe bestelling met de juiste maat of kleur.

Een retour gaat als volgt:
Jouw pakje werd geleverd... IN EEN ZEB STORE VIA BPOST
Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling.

- Je kan gratis omruilen in een ZEB store of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling.

- Je kan gratis terugsturen via Bpost vanuit België.

- Je kan betalend terugsturen via Bpost vanuit het buitenland*.

 
*Voor retour uit het buitenland: het retouradres is "ZEB.be retour / Korte Mate 9 / BE 9042 DESTELDONK".
 
Let op: geen retour mogelijk voor cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...) en Panini-artikelen.

Kan ik een artikel terugsturen?

Zijn één of meerdere artikelen uit jouw bestelling niet jouw cup of tea? Geen probleem. Stuur het artikel retour en we betalen je het artikel terug.

Een retour gaat als volgt:
Jouw pakje werd geleverd... IN EEN ZEB STORE VIA Bpost
  Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling.

- Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling.

- Je kan gratis terugsturen via Bpost vanuit België.

- Je kan betalend terugsturen vanuit het buitenland*.

 
* Voor retour uit het buitenland: het retouradres is "ZEB.be retour / Korte Mate 9 / BE 9042 DESTELDONK".

Gelieve wel altijd de retourvoorwaarden te respecteren.

Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.

Let op: geen retour mogelijk voor cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...) en Panini-artikelen.

Hebben jullie de artikelen die ik heb teruggezonden goed ontvangen?

Zodra we jouw teruggezonden artikelen ontvangen hebben, brengen we je daarvan per e-mail op de hoogte.

Heb je twee weken na de verzending nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan aub contact met ons op.

Je kan ons 24/7 telefonisch bereiken op 02/568.11.85, via het online contactformulier, via vragen@zeb.be of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.

Is retourneren altijd gratis?

Een artikel terugzenden vanuit België kan bij ZEB 100% gratis. Retour vanuit het buitenland is op eigen kosten.

Een retour gaat als volgt:

Jouw pakje werd geleverd... IN EEN ZEB STORE VIA BPOST
  Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling.

- Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling.

- Je kan gratis terugsturen via Bpost vanuit België.

- Je kan betalend terugsturen via Bpost vanuit het buitenland*.

 
*Voor retour uit het buitenland: het retouradres is "ZEB.be retour / Korte Mate 9 / BE 9042 DESTELDONK".

Gelieve wel altijd de retourvoorwaarden te respecteren. Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.

Let op: geen retour mogelijk voor cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift ...) en Panini-artikelen.

Mag ik soldenartikelen ook gratis retour sturen?

Ja hoor, ook soldenartikelen mag je bij ZEB probleemloos retourneren. Zolang je de retourvoorwaarden respecteert, zorgen we er voor!

Kan ik een bewijsje krijgen bij afgifte van mijn retour?

Ja hoor, uiteraard.

In onze ZEB stores doen we dit standaard niet om het milieu te ontzien. Op eenvoudig verzoek aan de kassa geven we je met plezier een ondertekend bewijsje mee dat we jouw artikelen retour hebben ontvangen in de winkel.

Bij retour via Bpost geef je het pakje af in een 'postpunt', een contactpunt waar Bpost pakjes levert en ophaalt. Eén sticker wordt op je retourpakje gekleefd. De andere sticker krijg je ingevuld terug van de uitbater van het postpunt. Dit is het enige geldige bewijsje van afgifte van retour, bewaar dit dus goed!

ALGEMEEN

ZEB draagt het BeCommerce label. Wat houdt dat in?

ZEB onderschrijft de regels van BeCommerce, hét Belgische keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet. Daardoor bent u als consument zeker dat u op ZEB.be veilig online kan bestellen, met duidelijke garanties, heldere voorwaarden en transparante communicatie.

Bedrijven die het BeCommerce kwaliteitslabel dragen, voldoen aan alle regels van de Belgische wetgeving én hanteren daarnaast ook de nog strengere gedragscode van BeCommerce. Kortom, u heeft als consument geen enkele reden meer om te twijfelen aan online aankopen op ZEB.be.

Verkoopt ZEB ook kidskledij?

Op enkele uitzonderingen na, niet.

Bij ZEB vind je trendy mode voor jong en iets minder jong, maar geen kinderkleding. De kidsmerken hebben plaats gemaakt voor extra fashion brands als MANGO, G-Star RAW, Shine Original en andere nieuwe toppers.

Voor de rompertjes van Marcel de Bruxelles maakten we met plezier een uitzondering!

Ik heb een suggestie of klacht. Wat nu?

Een idee? Een suggestie? Een klacht? Alle feedback is welkom!

Je kan ons bereiken via 02/568.11.85, via de Customer Service Chat, per e-mail via vragen@zeb.be of via het online contactformulierKlik hier voor meer info.

We beantwoorden je bericht persoonlijk en zo snel mogelijk. We zoeken samen naar een gepaste oplossing en brengen je zo nodig rechtstreeks in contact met de juiste contactpersoon.

Samen maken we van ZEB.be de beste e-shop ooit!

Naast onze eigen klachtenprocedure, kan u sinds 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentengeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument. 

Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven.

Meer info op https://www.consumentenombudsdienst.be/nl.

I need help! Hoe kan ik jullie bereiken?

Need somebody? Not just anybody?
Ons e-shop team staat voor je klaar!

Je kan ons bereiken ...
- 24/7 via het contactformulier;
- 24/7 op het nummer 02/568.11.85;
- 24/7 per e-mail via vragen@zeb.be
- via de Customer Service Chat op ZEB.be van maandag tot vrijdag 9u tot 19u en op zaterdag van 10.30u tot 18.30u.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Ja hoor. You’ve got the power!

De info van je e-shop account kan je op ieder moment zelf wijzigen op ZEB.be.

Klik op 'Inloggen' bovenaan. Eens in jouw ZEB account kan je alle info aanpassen en adressen wijzigen of toevoegen.

Andere wijzigingen, zoals een adreswijziging, of ander telefoonnummer geef je best door via vragen@zeb.be. Deze info passen wij met plezier voor je aan.

Conformiteit & garantie

Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan uw bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die u ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen u natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van uw bestelling bestaande wetten. Uitzondering: cosmetica (parfum, nagellak, lippenstift ...)  en Panini-artikelen komen niet in aanmerking voor retour of omruiling.

Bovendien hanteren wij wat betreft het leveren van goederen de wettelijke minimumgarantietermijn van twee jaar indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen.

Voor zover dit mogelijk en redelijk is, hebt u de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft u het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopsovereenkomst te eisen.

Wij vragen u om ons eventuele gebreken of defecten te melden binnen de 2 maanden van de vaststelling ervan. Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de levering wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal u zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.

Is de e-shop ook open op zondag?

Ja. De e-shop is non-stop open: 7 dagen per week, 24 uur per dag!

BESTELLEN

Is bestellen op ZEB.be veilig?

Ja. Shoppen op ZEB.be is 100% veilig!

We zijn dan ook trotse houder van het BeCommerce label, dat enkel wordt toegekend aan de beste, op en top betrouwbare webwinkels.

Je kan kiezen uit verschillende betaalmiddelen, allemaal optimaal beveiligd door ZEB én door onze betaalpartner.

Hoe is veilig betalen gegarandeerd op ZEB.be?

De betaalpartner van ZEB, Adyen, is houder van het PCI DSS-certificaat. Dit houdt in dat uw kredietkaartgegevens bij elke online aankoop via de ZEB e-shop optimaal beschermd worden.

De PCI DSS-norm is de belangrijkste standaard op het vlak van beveiliging tegen creditcardfraude. Hij omvat alle veiligheidsregels en -processen die gerespecteerd dienen te worden door bedrijven die instaan voor de verwerking, het gebruik en de opslag van gevoelige gegevens afkomstig van betaalkaarten.

Kortom, uw betaalinfo is via ZEB.be 100% veilig!

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

We doen er bij ZEB alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor blijft er zelden tijd over om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.

Weet dat je jouw order altijd gratis kan retourneren in een ZEB store, of met de gratis retoursticker als je koos voor levering via Bpost.

Heb je toch een vraag of opmerking? Dan kan je ons telefonisch bereiken op 02/568.11.85, via het online contactformulier, via vragen@zeb.be of via de online Customer Service Chat.

Klik hier voor meer info.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel dan aub even naar onze klantendienst (02/568.11.85). We bekijken asap in welk stadium je bestelling zit en wat je mogelijkheden zijn. Klik hier wanneer en hoe we bereikbaar zijn

Vermeld ook altijd even de reden van het annuleren. We willen immers graag weten wat er leeft bij onze klanten om onze service dag na dag nog te verbeteren.

Zijn er bijkomende kosten als ik een bestelling plaats?

Neen. Alle leveringen in België, Nederland, Frankrijk én Luxemburg zijn gratis, zowel via Bpost als in een ZEB store naar keuze.

Een eventuele leveringskost wordt steeds duidelijk vermeld bij het afrekenen. ZEB hanteert bewust transparante prijzen, er zijn geen verborgen kosten. In alle prijzen is de btw reeds inbegrepen.

OPGELET: ZEB is voor verzendingen naar het buitenland niet verantwoordelijk voor eventuele douanekosten en mogelijk bijkomende taksen.

Waarom een minimale bestelwaarde in de e-shop?

Omwille van ecologische redenen versturen we geen pakketten van minder dan 19,95 euro. Meer uitleg in ons persbericht.

Een gedurfde keuze, maar voor ons de enige juiste keuze. Samen gaan we voor minder verpakkingen, minder papier, minder inkt en minder CO2-uitstoot dankzij minder transport.

Voor digitale cadeaubonnen van 15 euro maken we met plezier een uitzondering.

Zijn alle producten in de e-shop op voorraad?

Ja. Alle producten die je terugvindt in onze e-shop zijn op voorraad en staan te popelen om verzonden te worden!*

De geschatte leveringstijd staat op ZEB.be vermeld bij elk product. Ook in je online winkelwagen zie je de geschatte levertermijn van je totale bestelling.

Onze betrouwbare partner Bpost levert jouw bestelling op een Belgisch postadres van jouw keuze of in een ZEB store in jouw buurt. Verzendtijden naar het buitenland zijn afhankelijk van de bestemming.

* behalve uitzonderlijke voorraadfouten

Kan ik in de e-shop profiteren van een klantenkaart?

Ja!

Je spaart bij elke aankoop online (op ZEB.be) en offline (in alle ZEB stores) VIP points. Daarmee word je elk seizoen ingedeeld als Silver, Gold of Diamond member en kan je profiteren van tal van voordelen!

Meer info over de VIP Club >

PS: We herkennen jou als online/offline klant aan de unieke combinatie van voornaam, achternaam, e-mailadres en adres.

Hoe kan ik betalen in de e-shop?

Je kan je bestelling in de e-shop op alle mogelijke manieren betalen:

  • Paypal
  • Bancontact
  • Bancontact app
  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • Klarna direct banking

Al onze betalingsopties zijn in real-time. Daarom kunnen we jouw pakje altijd meteen na betaling klaarmaken voor verzending.

Moet ik me registreren om te kunnen bestellen?

Registreren is niet verplicht, maar heeft wel een aantal voordelen.

Met een ZEB account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld en zie je een handig overzicht van al je online bestellingen.

Wil je dat liever niet, dan kan je ook als gast betalen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestiging in je mailbox. Die e-mail bevat o.a. een overzicht van je aankopen, jouw contactgegevens, leveradres, facturatieadres enz.

Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map Ongewenste E-mail (junk mail). Bij je eerste bestelling wordt de e-mail mogelijk onterecht als spam beschouwd.

Vind je ook daar geen bevestigingsmail? Neem dan gerust even contact met ons op. Je kan ons bereiken op 02/568.11.85, via het online contactformulier, via vragen@zeb.be of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.

LEVERING

Waar vind ik een Bpost postpunt in mijn buurt?

Wanneer je een artikel wil retouren kan dit via Bpost in een Bpost postpunt. Deze vind je verspreid over het hele land.

Zoek & vind het dichtstbijzijnde postpunt makkelijk via de online zoekmodule

Wat zijn de leveringsmogelijkheden?

We leveren jouw pakje altijd gratis in België, Nederland*, Frankrijk* en Luxemburg*.

Aan jou de keuze:

Jouw pakje wordt geleverd in... EEN ZEB STORE VIA Bpost IN BELGIË VIA Bpost IN NEDERLAND* VIA Bpost IN FRANKRIJK* VIA Bpost IN LUXEMBURG*  
 Leveringskosten GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS

 * Retourzendingen vanuit het buitenland zijn betalend. 

Kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?

Ja. We houden je via e-mail op de hoogte van elke stap. Van bevestiging van bestelling tot je jouw pakje in handen hebt.

Kan ik mijn pakje afhalen in een ZEB store?

Dat kan zeker!

Alle ZEB stores doen ook dienst als afhaalpunt. Dat zijn tientallen afhaalpunten over heel België waar je ook meteen kan passen! Ook voor retour en omruilen kan je in de ZEB stores terecht.

Handig, niet?

Wanneer kan ik mijn pakje afhalen in de winkel?

Ga je jouw pakje afhalen in een ZEB store? Slim, want dat is helemaal gratis!

We geven je per e-mail een seintje als je bestelling is aangekomen in de ZEB store van jouw keuze.

Klik hier voor de adressen en openingsuren van alle ZEB stores. Zoek via je postcode de dichtsbijzijnde winkel en plan je route online.

Wordt mijn bestelling altijd gratis verzonden naar een postadres in België?

Heel eenvoudig: JA!

Hoe lang duurt het alvorens ik mijn bestelling geleverd krijg?

Je hebt zorgvuldig gekozen, gewikt en gewogen, besteld en betaald. Uiteraard wil je dan jouw nieuwe outfit zo snel mogelijk in handen krijgen. Wij zijn zelf ook lekker ongeduldig :) We sturen elke bestelling zo snel mogelijk de deur uit.

Bestel je vóór 19u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak al de volgende werkdag geleverd.* De geschatte leverdatum vind je ook altijd tijdens het betalen in je online winkelwagen.

* LET OP: de geschatte levertermijn geldt enkel binnen België. Tel voor leveringen buiten België 2 tot 5 werkdagen extra.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja. We leveren je bestelling gratis op elk postadres in Nederland, Luxemburg en Frankrijk.

Retour vanuit het buitenland is echter niet kosteloos.

Let op: ZEB is niet verantwoordelijk voor elke vorm van douanekosten en eventuele bijkomende taksen.

Ik heb andere producten ontvangen dan ik besteld heb. Wat nu?

Een verkeerd artikel ontvangen? Dat lossen we meteen voor je op!

Neem aub even contact met ons op. Je kan ons bereiken op 02/568.11.85, via het online contactformulier, via vragen@zeb.be of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.

Is mijn pakje verzekerd tegen verlies of beschadiging?

Ja.

We geven je per e-mail een seintje als je bestelling bij ons de deur uit gaat. Heb je 5 werkdagen later nog steeds je bestelling niet ontvangen? Of was je pakje beschadigd? Neem dan gerust even contact met ons op. Je kan ons bereiken op 02/568.11.85, via het online contactformulier, via vragen@zeb.be of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.

We zorgen voor een gepaste oplossing!

De producten van mijn bestelling zijn beschadigd. Wat nu?

We verpakken en verzenden onze artikelen altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot een minimum herleid. Alle artikelen worden voor verzending ook zorgvuldig gecontroleerd op eventuele fabricagefouten.

Is een artikel toch beschadigd? Neem dan gerust even contact met ons op. Je kan ons bereiken op 02/568.11.85, via het online contactformulier, via vragen@zeb.beof via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.

We zoeken samen een gepaste oplossing!

Mijn bestelling was onvolledig. Wat nu?

Zijn er artikelen uit je pakje ontsnapt? Wij sporen ze onmiddellijk op!

Neem dan gerust even contact met ons op. Je kan ons bereiken op 02/568.11.85, via het online contactformulier, via vragen@zeb.be of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.

We zorgen voor een gepaste oplossing!

Wat als er niemand thuis is om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

Dankzij onze leveringen via Bpost kan je zelf beslissen op welke datum en uur je jouw pakje thuis wil laten toekomen. Dit kan je ingeven in de bevestigingsmails die je van Bpost krijgt na het plaatsen van jouw bestelling.
Ideaal gezien neem je jouw pakket dus persoonlijk in ontvangst. Uiteraard kan ook een ander lid van je gezin het pakket in jouw naam in ontvangst nemen.

Toch niet thuis op het moment van levering? Geen probleem!
Bpost vraagt aan een buur of hij/zij je pakketje voor jou in ontvangst kan nemen. Indien het pakket niet kan worden geleverd - geen buurman die het in ontvangst kan nemen - neemt Bpost het pakket mee terug naar het depot (distributiecentrum) en bieden ze jouw pakje de volgende dag opnieuw aan.

TIP: je kan je bestelling ook op je werk of op om het even welk ander postadres laten afleveren.

Ik ben mijn bestelling vergeten af te halen in de winkel. Wat nu?

Oeps, rats vergeten! Geen nood, dat kan gebeuren.

Onze ZEB stores bewaren een order van de e-shop minstens 14 dagen. We sturen je regelmatig een reminder.

Ben je na 14 dagen je pakje nog steeds niet komen afhalen, neem dan even contact met ons op. Je kan ons bereiken op 02/568.11.85, via het online contactformulier, via vragen@zeb.be of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.

Ik heb mijn bestelling niet gekregen. Is er iets fout gegaan?

Bestel je vóór 19u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak de volgende werkdag al geleverd.

Heb je na 5 werkdagen nog steeds je bestelling niet ontvangen? Neem dan gerust even contact met ons op. Je kan ons bereiken op 02/568.11.85, via het online contactformulier, via vragen@zeb.be of via de online Customer Service Chat. Klik hier voor meer info.

CADEAUBONNEN & KORTINGCODES

Privacy en cookies op ZEB.be

Jouw gegevens helpen ons om jou zo goed mogelijk te kunnen verder helpen, online en instore. Wij vinden het dan ook enorm belangrijk om jouw gegevens met de grootste zorg te beschermen.

In onze Privacy policy vind je een uitgebreid overzicht van welke gegevens we bijhouden, en wat we er juist mee doen.

Heb je toch vragen of opmerkingen, neem dan contact op met onze customer service. Zij helpen je heel graag verder. Je kan hen bereiken hoe jij het liefst wilt:

  • Via e-mail: vragen@zeb.be
  • Via telefoon: 02/568.11.85
  • Via live chat op zeb.be
  • Via Facebook of Instagram (@zebfashion)

Ik ben student. Krijg ik korting bij ZEB?

Ja! ZEB verwent studenten het hele academiejaar lang met 10% korting op de volledige collectie. Ben je tussen 17 en 26 jaar & studeer je aan de hogeschool of universiteit? Toon je geldige studentenkaart in een ZEB store in jouw buurt, laat je registreren als student en ontvang meteen 10% korting.

Voordelen en voorwaarden:
- 10% korting op het totale aankoopbedrag, geldig gedurende het academiejaar
- Uitsluitend geldig voor studenten tussen 17 en 26 jaar met een geldige studentenkaart van hogeschool of universiteit.

- Niet cumuleerbaar met andere acties, voordelen of promoties.
- De ZEB Student Discount Card is strikt persoonlijk.
- Enkel geldig in de ZEB stores, niet geldig in de ZEB e-shop.
- Niet geldig op MANGO, SIX en I AM.

Kan ik Spaar&Pluk-cheques gebruiken bij ZEB?

Ja! ZEB neemt deel aan het Spaar&Pluk-programma van VISA of MasterCard. Je kan Spaar&Pluk-cheques als betaalmiddel gebruiken in de ZEB stores en op ZEB.be.

Kan ik in de e-shop cadeaubonnen kopen?

Ja, dat kan. Je hebt de keuze uit zes bedragen, nl. € 15, € 25, € 40, € 50, € 100 en € 150. Jij kiest hoeveel je wil spenderen!

  • DIGITALE cadeaubonnen zijn binnen de 15 minuten beschikbaar in je mailbox (handig als last minute cadeautje)
  • FYSIEKE cadeaubonnen leveren we via Bpost af bij jou thuis of rechtstreeks bij het feestvarken.

Handig: de cadeaubonnen zijn geldig in de e-shop én in alle ZEB stores!

Kan ik een cadeaubon laten afleveren bij iemand anders?

Ja, hoor.

Kies je voor een FYSIEKE cadeaubon? Een mooi cadeaukaartje om zelf aan de gelukkige af te geven. Of je kan de cadeaubon meteen laten leveren op diens adres. Surprise! Kies je voor dit laatste, geef dan in de bestelprocedure jouw adres op als facturatieadres en het adres van het feestvarken op als leveringsadres.

Kies je voor een DIGITALE cadeaubon? Dan kies je online het bedrag dat je wil spenderen, vul het e-mailadres van de gelukkige ontvanger in en laat eventueel een boodschap na met gelukwensen.

Een fysieke cadeaubon wordt doorgaans al na één werkdag geleverd. Digitale cadeaubonnen zitten 15 minuten later al in je mailbox!

Ik heb een cadeaubon gekregen. Hoe gebruik ik die in de e-shop?

Heel eenvoudig. Vul de barcode van de cadeaubon in tijdens het betaalproces in het veld "Cadeaubon of waardebon" (stap 'betaalopties'). Het bedrag van de cadeaubon wordt meteen van je totaalbedrag afgetrokken.

In dit veld kan je ook partnercodes ingeven, zoals Groupon of Outspot.

Zijn cadeaubonnen ook geldig in de ZEB stores?

Ja. cadeaubonnen zijn geldig in de e-shop én in alle ZEB stores.

Het maakt niet uit of de cadeaubon online werd gekocht of in een ZEB store, je kan ze altijd in allebei gebruiken.

Mag ik artikelen die ik gekocht heb met een cadeaubon ook retourneren?

Ja. Ook artikelen die je gekocht hebt met een cadeaubon kan je zonder problemen retourneren. Dat kan volgens identiek dezelfde procedure als elke andere aankoop. Je ontvangt een terugbetaling in de vorm van een nieuwe cadeaubon.

Waar geef ik kortingcodes en waardebonnen in?

Alle kortingcodes geef je in één en hetzelfde veld in, in het overzicht van de inhoud van je winkelwagen. Klik op je winkelwagen en klik door op 'Heb je een kortingscode of waardebon?'. Het tegoed van je code wordt onmiddellijk verrekend en van je totaal te betalen bedrag afgetrokken.

Let op: cadeaubonnen, waardebonnen en verjaardagskaarten geef je in een ander veld in, later in de betaalprocedure (stap 2).