De betaalpartner van ZEB, Mollie, is houder van het PCI DSS-certificaat. Dit houdt in dat uw kredietkaartgegevens bij elke online aankoop via de ZEB e-shop optimaal beschermd worden.
De PCI DSS-norm is de belangrijkste standaard op het vlak van beveiliging tegen creditcardfraude, en omvat alle veiligheidsregels en -processen die gerespecteerd dienen te worden door bedrijven die instaan voor de verwerking, het gebruik en de opslag van gevoelige gegevens afkomstig van betaalkaarten.
Kortom, uw betaalinfo is via ZEB.be 100% veilig!
Ja. Shoppen op ZEB.be is 100% veilig!
We zijn dan ook trotse houder van het BeCommerce label, dat enkel wordt toegekend aan de beste, op en top betrouwbare webwinkels.
Je kan kiezen uit verschillende betaalmiddelen, allemaal optimaal beveiligd door ZEB én door onze betaalpartner.
Ja. Alle producten die je terugvindt in onze e-shop zijn op voorraad en staan te popelen om verzonden te worden!*
De geschatte leveringstijd staat op ZEB.be vermeld bij elk product zodra je jouw maat selecteert. Ook in je online winkelwagen zie je de geschatte levertermijn per artikel.
Onze betrouwbare partner Bpost levert jouw bestelling op een Belgisch postadres van jouw keuze of in een ZEB store in jouw buurt. Verzendtijden naar het buitenland zijn afhankelijk van de bestemming.
* behalve uitzonderlijke voorraadfouten
Nee, er zijn geen bijkomende kosten. Alle leveringen in België, Nederland, Frankrijk én Luxemburg zijn gratis, zowel via bpost als bij levering in een ZEB store naar keuze.
Een eventuele leveringskost wordt steeds duidelijk vermeld bij het afrekenen. ZEB hanteert bewust transparante prijzen, er zijn geen verborgen kosten. In alle prijzen is de btw reeds inbegrepen.
OPGELET: ZEB is voor verzendingen naar het buitenland niet verantwoordelijk voor eventuele douanekosten en mogelijk bijkomende taksen.
Retour vanuit België is ook gratis. Wil je jouw bestelling vanuit het buitenland terugsturen? Dan zijn de retourkosten wel voor eigen rekening.
We doen er bij ZEB alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.
We kijken uiteraard wel graag voor je na of een wijziging nog mogelijk is. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via chat, telefoon, sociale media of email. Ook als je bestelling al verwerkt werd, zorgen we graag voor een oplossing. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice. We bekijken meteen in welk stadium je bestelling zit en hoe we jou het snelst kunnen verder helpen. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Laat ons ook gerust weten waarom je van je aankoop af wil zien. We vernemen graag wat er leeft bij onze klanten om onze service dag na dag nog te verbeteren.
Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestiging in je mailbox. Die e-mail bevat o.a. de details van je aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres enz.
Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map Ongewenste E-mail. Bij je eerste bestelling wordt de e-mail namelijk mogelijk onterecht als spam beschouwd. Je kan de status van jouw bestelling ook terugvinden in jouw online ZEB account bij ‘Overzicht orders’.
Heb je na het checken van bovenstaande tips nog steeds geen duidelijkheid over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken graag voor je na of jouw bestelling goed verwerkt werd. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken, je kan ons via chat, telefoon, sociale media of mail bereiken.
Omwille van ecologische redenen versturen we geen pakketten van minder dan 19,95 euro. Meer uitleg in ons persbericht.
Een gedurfde keuze, maar voor ons de enige juiste keuze. Samen gaan we voor minder verpakkingen, minder papier, minder inkt en minder CO2-uitstoot dankzij minder transport.