BESTELLEN

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestiging in je mailbox. Die e-mail bevat o.a. de details van je aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres enz.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

We doen er bij ZEB alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel dan even naar onze klantenservice (02/568.11.85).

Waarom een minimale bestelwaarde in de e-shop?

Omwille van ecologische redenen versturen we geen pakketten van minder dan 19,95 euro. Meer uitleg in ons persbericht

Zijn er bijkomende kosten als ik een bestelling plaats?

Nee, er zijn geen bijkomende kosten. Alle leveringen in België, Nederland, Frankrijk én Luxemburg zijn gratis, zowel via Bpost als bij levering in een ZEB store naar keuze.

Zijn alle producten in de e-shop op voorraad?

Ja. Alle producten die je terugvindt in onze e-shop zijn op voorraad en staan te popelen om verzonden te worden!*

Is bestellen op ZEB.be veilig?

Ja. Shoppen op ZEB.be is 100% veilig!

Hoe garanderen wij veilig betalen op ZEB.be?

De betaalpartner van ZEB, Adyen, is houder van het PCI DSS-certificaat. Dit houdt in dat uw kredietkaartgegevens bij elke online aankoop via de ZEB e-shop optimaal beschermd worden.