Mijn winkelwagen

Account

Ik heb een suggestie of klacht. Wat nu?

Een idee? Een suggestie? Een klacht? Een positieve noot over één van onze medewerkers? Alle feedback is welkom!

Je kan ons bereiken via 02/568.11.85, via de Customer Service Chat, per e-mail via vragen@zeb.be of via het online contactformulier. Klik hier voor meer info.

We beantwoorden je bericht persoonlijk en zo snel mogelijk. We zoeken samen naar een gepaste oplossing en brengen je zo nodig rechtstreeks in contact met de juiste contactpersoon.

Samen maken we van ZEB.be de beste e-shop ooit!

Naast onze eigen klachtenprocedure, kan u sinds 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentengeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument.

Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven.

Meer info op https://www.consumentenombudsdienst.be/nl.