Ik heb een suggestie of klacht. Wat nu?

Heb je ideeën, suggesties of een klacht, dan kan je in eerste instantie terecht bij onze klantendienst. Je kan ons bereiken via 02/568.11.85, via de Customer Service Chat, per e-mail via customerservice@zeb.be of via het online contactformulier. We beantwoorden je bericht persoonlijk en zo snel mogelijk. We zoeken samen naar een gepaste oplossing en brengen je zo nodig rechtstreeks in contact met de juiste contactpersoon.

Als drager van de kwaliteitslabels BeCommerce en Safeshops informeren we je bovendien met plezier over de BeCommerce procedure bij vragen & klachten en het Safeshops klachtenformulier, via info@SafeShops.be of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren.

Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst (COD) van de Federale Overheid bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. Je kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link http://www.consumentenombudsdienst.be/nl.

Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr.