Ik heb een suggestie of klacht. Wat nu?

Een idee? Een suggestie? Een klacht? Een positieve noot over één van onze medewerkers? Alle feedback is welkom!

Je kan ons bereiken via 02/568.11.85, via de Customer Service Chat, per e-mail via vragen@zeb.be of via het online contactformulier.

We beantwoorden je bericht persoonlijk en zo snel mogelijk. We zoeken samen naar een gepaste oplossing en brengen je zo nodig rechtstreeks in contact met de juiste contactpersoon.

Samen maken we van ZEB.be de beste e-shop ooit!

Naast onze eigen klachtenprocedure, kan u sinds 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentengeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument. Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven. Meer info op https://www.consumentenombudsdienst.be/nl.

Vinden we samen geen oplossing voor een klacht, dan kan je als consument terecht bij Safeshops. SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren. Info@SafeShops.be .

Tot slot kan je ook terecht bij bij het Online Dispute Resolution platform van de EU, op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.