Mijn winkelwagen

Account

COVID-19

FAQ Corona algemeen

Heb je ons gecontacteerd maar nog geen antwoord ontvangen? Onze excuses hiervoor. We doen ons best om de vele vragen die we momenteel krijgen snel te beantwoorden.

Heb je jouw pakje laten leveren in een ZEB-store en het nog niet kunnen ophalen?

Geen zorgen. Als je voor een levering in de winkel had gekozen voor jouw online bestelling, dan zorgen we voor een gratis bezorging op een adres naar keuze.

Heb je online een bestelling geplaatst en deze nog niet ontvangen?

De bezorging van jouw pakje kan helaas wat langer duren dan normaal. Heb je toch nog hulp nodig? Dan kan je best een mail sturen naar vragen@zeb.be. We werken hard om iedereen zo snel mogelijk verder te helpen.

Heb je een retouche laten uitvoeren via een ZEB-store en deze nog niet kunnen ophalen?

Geen zorgen. We sturen jouw retouche zo snel mogelijk gratis op naar een adres naar keuze.

Heb je recent een winkelaankoop gedaan die je wenst om te ruilen?

Geen zorgen, we verlengen het recht op retourneren in de winkel zodat je je aankoop kan omruilen van zodra de winkels weer geopend zijn.

Ben je in het bezit van een ZEB bon (bv. verjaardagsbon, loyalty voucher, denim voucher, etc) die dreigt te vervallen?

Geen zorgen. We verlengen de geldigheid van je bon zodat je zeker de kans hebt deze te gebruiken zodra de winkels terug opengaan. Uiteraard kan je je bon ook gebruiken op ZEB.be.