Mijn winkelwagen

Account

COVID-19 ALGEMEEN

FAQ Corona algemeen

Heb je ons gecontacteerd maar nog geen antwoord ontvangen? Onze excuses hiervoor. We doen ons best om de vele vragen die we momenteel krijgen snel te beantwoorden.

Heb je jouw pakje laten leveren in een ZEB-store en het nog niet kunnen ophalen?

Geen zorgen. Als je voor een levering in de winkel had gekozen voor jouw online bestelling, dan zorgen we voor een gratis bezorging op een adres naar keuze.

Heb je online een bestelling geplaatst en deze nog niet ontvangen?

De bezorging van jouw pakje kan helaas wat langer duren dan normaal. Heb je toch nog hulp nodig? Dan kan je best een mail sturen naar vragen@zeb.be. We werken hard om iedereen zo snel mogelijk verder te helpen.

Heb je een retouche laten uitvoeren via een ZEB-store en deze nog niet kunnen ophalen?

Geen zorgen. We sturen jouw retouche zo snel mogelijk gratis op naar een adres naar keuze.

Heb je recent een winkelaankoop gedaan die je wenst om te ruilen?

Geen nood, dit kan nog steeds in onze winkels, maar vergeet niet je afspraak in te boeken. Dit kan je heel eenvoudig online of via 02/568.11.85.

Ben je in het bezit van een ZEB bon (bv. verjaardagsbon, loyalty voucher, denim voucher, etc) die dreigt te vervallen?

Geen zorgen. Je bent nog steeds online of via 02/568.11.85, of shop gewoon van thuis uit op ZEB.be